Bliv Arrangør af Ninjin-Con

Hvis du går med en arrangør i maven og gerne vil sætte dit eget præg på lige netop Ninjin-Con, kan du ansøge om at blive arrangør. Dette gør du ved at sende en mail til ninjin@outlook.dk som indeholder:

1. Dit navn.
2. Hvorfor du vil være arrangør hos os.
3. Evt. tidligere erfaring (ikke det vi vægter mest).

Det typiske tidsrum, hvor det er relevant at søge, er mellem Ninjin-Con og slutningen af året, da det også er der, vi afholder generalforsamling. Det er bestyrelsen der vælger arrangørerne og de bliver valgt for en 1-årig periode.

Som arrangør kan du prøve kræfter med eksempelvis:

Ledelse af frivillige.
Skemalægning af program til connen.
Kommunikation med diverse samarbejdspartnere.
… Og meget mere!

Vi forventer af dig som arrangør at du:

Er mindst 18 år.
Er medlem af foreningen Ninjin.
Møder op til vores online arrangørmøder som bliver holdt på en lukket Discord server.
Tager aktivt initiativ inden for dit område.
(Eeeeeeelsker gulerødder 😉🥕)

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning.